Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Gnome

2008.01.07

Gnome

Az excentrikus, gyakran brilliáns gnómok a világ legjellegzetesebb fajainak egyike közé tartoznak. Megszállottan terveznek radikálisan új technológiákat, és építenek észbontó, mechanikus szerkezeteket. A kísérletezés gyakran nem várt eredményt hoz, kész csoda hát, hogy egyáltalán fennmaradtak a hosszú évek során.


Jól fejlett, csodálatos technovárosuk, Gnomeregan szívében állandó a nyüzsgés. Törpe rokonaikkal megosztják az erdõs Dun Morogh erõforrásait. Igaz, Ironforge törpéi szintén élénk mérnöki és technológiai elmék, mégis a gnómok azok, akik a kritikus, látnoki megoldásokat szállítják a törpék gõzgépeihez és fegyvereihez.

A gnómok jól szolgálták a Szövetséget a második nagy háború idején, ám a Lángoló Légiókkal szemben vívott csaták során furcsamód megtagadták szövetségeseik további támogatását. Bár megoldásaikkal nagyban hozzájárultak a Légió legyõzéséhen, a törpök és emberek számára érthetetlen volt, miért nem küldtek további elszánt harcosokat és pilótákat a csatába.

A háború végeztével a Szövetség felfedezte a gnómok hirtelen visszavonulásának okát. Õsi, barbár veszedelem tört ugyanis a felszínre a föld bugyraiból, és megtámadta Gnomeregan városát. Tudták, hogy szövetségeseik legfõbb célja a Lángoló Légió legyõzése, mégis helyben maradtak, hogy védjék szeretett városukat. Minden erõfeszítésük ellenére Gnomeregan elveszett a küzdelmek során.

A gnóm faj közel fele odaveszett a szülõvárosért folytatott küzdelemben. A fennmaradt, szedett-vedett gnómok törpe társaiknál Ironforge városában találtak menedéket. A gnómok stratégiák kiagyalásával és eszement fegyverek gyártásával töltik az idejüket, hogy mielõbb visszafoglalják feldúlt városukat, és szebb jövõt építsenek utódaik számára.

 


Frakció: Szövetség (The Alliance)

Játszható kasztok: Harcos (Warrior), Varázsló (Mage), Boszorkánymester (Warlock), Zsivány (Rogue)

Kezdõ helyszín: Anvil Marr, Dun Morogh

Fõváros: Ironforge

Hátas: Mechanikus Strucc (földi), Griff (légi)

Nyelvek: közös, gnóm

 

Faji Képességek:

* Escape Artist (aktív): Aktiváláskor ki tud szabadulni a Root (gyökér) szorításából vagy a Snare(csapda)-hatás alól - 1.5 másodperc az idézése - 1 percenként használható


* Expansive Mind (passzív):
5%-kal növeli az intelligenciát


* Arcane Resistance (passzív):
10-zel növeli az Arcane típusú varázslatokkal szembeni mágiaellenállállást


* Engineering Specialist (passzív):
15-tel növeli a Engineering (mérnök) képzettséget